Donna Karan a introdus brandul DKNY in anul 1988, DKNY carecterizandu-se printr-un design modern si tineresc. Recunoscut in intreaga lume ca un lider in designul modern de ultima ora, DKNY capteaza energia si spiritul orasului New York si ofera un amestec unic de stiluri care se adreseaza nevoilor reale ale femeilor si barbatilor de pretutindeni, pentru orice situatie sau moment al zilei. Stilul DKNY, un brand tanar si mai accesibil decat Donna Karan New York, se adreseaza celor cu gusturi urbane, iar Karan o numeste "the pizza to Collection’s caviar." Brandul s-a dezvoltat foarte repede si de la el au pornit alte branduri precum DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Underwear, DKNY JEANS Juniors si DKNY Kids. In 1992 ia fiinta si linia DKNY dedicata barbatilor, cu haine casual-sport, iar in 2001 este inclusa si colectia DKNY Home, cu accesorii de casa. Considerat unul dintre cele mai de succes branduri americane, DKNY continua sa promoveze stilul cool al fabulosului oras New York, influentand vestimentatia a milioane de oameni de pe glob.